Vraag & Antwoord

Veelgestelde vragen

Hieronder volgen diverse veelgestelde vragen gerangschikt op onderwerp. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!


Bestellen & Betalen

V: Kan ik een BTW-factuur ontvangen?

A: Jazeker! Op de factuur die we je toezenden wordt duidelijk het BTW-bedrag aangegeven.

V: Zijn de prijzen die Bubbliez hanteert inclusief of exclusief BTW?

A: Alle prijzen op de site zijn inclusief BTW. Bestel je als zakelijke klant dan zie je op de factuur de prijzen exclusief BTW en wordt het BTW-bedrag apart vermeld.

 

Verzenden & Bezorgen

V: Wat zijn de bezorgkosten?

A: De bezorgkosten in Nederland bedragen €5,95. Boven een bestelbedrag van €100,- is bezorging zelfs helemaal gratis! Voor bezorging naar het buitenland gelden andere tarieven.

V: Kan ik het afleveren van mijn pakketje ook volgen?

A: Ja, dat is mogelijk. Na je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je jouw pakketje volgen. Heb je de bezorger gemist? Dan kun je via https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist eventueel een nieuwe bezorgafspraak inplannen. Internationale zendingen volg je via: http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp?lang=en&extendedSearch=true

V: Kan ik een bestelling ook afhalen?

A: Een bestelling kan eventueel ook afgehaald worden. Neem hiervoor contact met ons op.

V: Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

A: Voor de levering van je bestelling maken wij gebruik van onze partner DHL. Meer informatie hierover vind je hier.

V: Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

A: Je champagne(s) of toebehoren worden zorgvuldig en stevig ingepakt. Wij maken bij het verpakken enkel gebruik van mooie, en tevens milieuvriendelijke verpakkingsmaterialen, en gerecycled papier. De verzending gaat via een partner die zijn uiterste best doet om zijn emissie van CO2 tot een minimum te beperken.


Advies

V: Kan Bubbliez mij adviseren bij mijn keuze?

A: Wij kunnen je zeker adviseren bij uw keuze. Graag zelfs! Neem hiervoor contact met ons op.


Extra mogelijkheden

V: Kan ik mijn bestelling als cadeau verzenden?

A: Dit kan zeker! Je hebt de mogelijkheid om een extra luxe verpakking, zoals bijvoorbeeld een mooi wijnkistje, met FSC-keurmerk, toe te voegen aan je bestelling. Je kunt ook besluiten om een persoonlijk boodschap bij te voegen. Neem hiervoor even contact met ons op. We helpen je graag verder om van je bestelling een mooi cadeau te maken.


Overige

V: Hoe kan ik contact opnemen met Bubbliez?

A: Wij hechten erg veel waarde aan service, ondersteuning en persoonlijk contact. Voor vragen, opmerkingen, overleg of advies kun je hier contact met ons opnemen.

V: Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe producten en diensten?

A: Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij Bubbliez? Abonneer je dan op de nieuwsbrief! Dit kun je onderaan de hoofdpagina doen.

V: Ik ontvang geen orderbevestiging. Wat moet ik doen?

A: Kijk wanneer je geen orderbevestiging ontvangt eerst of de mail in je spamfolder terecht is gekomen. Neem wanneer dit niet het geval is even contact met ons op.

 

Lees verder:

Bestellen & Betalen
Verzenden & Bezorgen

Neem contact met ons op